טיפוח

שגרת טיפוח ערב לחורף

היי חורפיות שלי,
אז אחרי מבול שירד 3 ימים רצוף, נראה לי שאפשר כבר להגיד שאנחנו רשמית בחורף. הוודג' צריך תשומת לב קצת שונה בחורף (כזה דיווה, בלתי נסבל) וחשבתי שזה הזמן לשתף אתכן בשגרת הטיפוח שלי בחורף. אתחיל ואומר – כל עור הוא שונה, כל עור צריך וזקוק לדברים אחרים בשגרת הטיפוח (אחד שיצטרך יותר לחות ואחד שיצטרך יותר פילינג וסתם אחד שצריך שפשוט יניחו לו למען השם), אני לא ממליצה לאמץ את השגרה שלי אחד לאחד אלא לבחון ולבדוק את סוג העור שלכן (תוכלו לעשות זאת בסדרת שופכת אור על עור), מה הוא צריך מכן ורק אז תחליטו איך אתן מטפלות בו. 
אני יודעת שהתמונה משדרת מסר של "את לא בריאה בנפשך נשמה, איפה יש לך זמן לכל זה?" אבל יש פה כפל מוצרים לצורך ההדגמה ותכלס כן, אני לא בריאה בנפשי אבל הוודג'? flawless bitches, אז אני בסדר עם זה.

ניקוי

טוב, זה לא משהו שמשתנה בהתאם לעונה, אני תמיד עושה ניקוי כפול לוודג' – מתחילה בשמן ניקוי ועוברת לתרחיץ/תחליב/ג'ל ניקוי שימשיך את העבודה של השמן – יסיר את שאריות השמן ושאריות איפור שאולי נותרו. עבורי, זו הדרך הטובה ביותר לנקות את הפנים שלי *באמת* מבלי להשאיר תחושת יובש ופנים מתוחות כאלה (נו , אתן יודעות, שאתן מרגישות שאם תמצמצו הפרצוף ייקרע באמצע).
אני מרגישה כמו תקליט שבור אבל זה כבר ידוע – 

+ שמן ניקוי פנים חמאת שיאה, L’OCCITAN
200 מ"ל, 99 ש"ח.
שמן להסרת איפור שמסיר אפילו את המסקרה הכי עקשנית בקלות. אם אני אחפור עליו עוד קצת אתן פשוט תפסיקו להיות חברות שלי אז אני אפנה אתכן לפוסט הזה לכל הפרטים.
+ Neutrogena Hydro Boost Cleansing Gelee Milk 
200 מ"ל, כ-50 ש"ח.
גם עליו כבר כתבתי כאן אז אי אפשר להגיד שאני לא יציבה (חחחחחחחחחחחח) או לא נאמנה למוצרים שלי. 
הטקסטורה שלו נעימה בטירוף – השילוב הזה של תחליב וג'ל ביחד יוצר פורמולה נהדרת שנמרחת בקלות, לא משאירה תחושת שומניות או יובש ומצליחה להסיר היטב את השאריות של השמן והאיפור שנותר..
ניתן לרכוש אותו בסופר פארם ובגילטי ובוודאי בעוד אתרים ואפילו פיזית אם תרצו, אבל למה שתצאו מהבית? בשביל מה המציאו את המשלוחים? קר לי, אני לא יוצאת מהפוך בחיים.


טיפול

+ Drunk Elephant – T.L.C Framboos Glycolic acid night serum
30 מ"ל, כ-360 ש"ח.
חורף הוא ה-זמן לתת בראש עם חומצות וזאת משום שיש פחות שמש ופחות סכנה לוודג' (זה לא אומר שבחורף לא שמות קרם הגנה, אה? חסר לכן), זה גם הזמן להילחם באי אילו נזקים שהקיץ הותיר על העור – כתמי שמש, נמשים וכו'.
אני כמעט בטוחה שזה אחד המוצרים הכי יקרים שהרשיתי לעצמי לקנות (לפחות בקאלט ביוטי יש הנחת מע"מ ולא מעט מבצעים אז אפשר לרכוש אותו בהרבה פחות, ברכישה האחרונה שלי שילמתי 59 פאונד במקום 76 שזה משמעותי). לפני שהתחייבתי לגודל המלא, רכשתי מארז קסום של מוצרים מוקטנים  ולאחר כחודשיים של שימוש הבנתי שיהיה לי קשה לחיות בלי הגירסה המלאה של המוצר הזה.
הסרום הוא שילוב של AHA ו-BHA (תוכלו לקרוא על זה כאן) ואני פשוט חושבת שזה מדהים עבורי. לא רק שזה פילינג כימי, יש בו גם הרבה רכיבים של לחות והזנה. הוא לא שורף או מעקצץ ואני לחלוטין רואה שיפור באחידות גוון העור, בטקסטורה, בהפרשת השמן על הפרצוף המחרוד שלי ואני אפילו אעז להגיד משהו ממש ממש גדול – קמטוטי ההבעה על המצח שלי קצת פחות ברורים. איי שיט יו נוט.
יש הרבה מוצרים בסגנון הזה, אבל אף אחד מהם לא עשה עבורי מה שהוא עשה (כמעט כמו רונן, בן הזוג שלי, רק שהוא לא עוזר לי לקמטים אז הוא אוטומטית יורד למקום השני).

טיפול בונוס: First Aid Beauty – Facial Radiance Pads

פדים קטנים, כמו פדים להסרת איפור, שספוגים בחומצה לקטית וגליקולית כמו גם תמצית מלפפון, קליפת לימון ושורש ליקריץ' שידועים ביכולת ההבהרה שלהם. המוצר ללא אלכוהול שזה כבר בונוס משמעותי והוא נותן לי בוסט של פילינג לפני הנחת הסרום של דראנק אלפנט. המוצר המצולם הוא דוגמית שקיבלתי ובתוכה 10 פדים על מנת להתנסות ואני בהחלט מתכוונת לרכוש את הגרסה המלאה ובה 60 פדים. אני משתמשת בפדים פעם-פעמיים בשבוע, ממש תלוי במצב העור שלי – אם אני מרגישה שהוא קצת עייף, שהנקבוביות סתומות יתר על המידה (מזרובות, כאילו רוב הזמן הן לא סתומות) ושאני רוצה אקספוליאציה מעמיקה יותר אני פשוט מעבירה פד אחד על עור הפנים לאחר הניקוי, נותנת למה שנותר על העור להתייבש (ממש שנייה או שתיים) וממשיכה הלאה בשגרה. אני יכולה לומר שאני בהחלט רואה שהטקסטורה משתפרת (בעיקר באיזור האף, יימח שמו, כמו נייר שיוף הוא נראה) ויש אפילו כיווץ נקבוביות קל.
תוכלו לרכוש את הפדים בלוק פנטסטיק או בפיליוניק ב-114 ש"ח ל-60 פדים.

לחות

בחורף, אני מניחה בצד כמעט לחלוטין את המוצרים הקלילים שלי ומוציאה את התותחים הכבדים. כל מה שהוא "קרם מים" כזה, קליל במרקם ג'לי שכמעט לא מרגישים על הפנים פשוט לא רלוונטי עבורי, זה לא מספיק לעור שלי כשיבש וקר בחוץ.

+ Cosrx, Galactomyces 95 Tone Balancing Essence
100 מ"ל, כ-80 ש"ח.
מטרת המוצר היא לתת אקסטרה בוסט של לחות, כמו טונר לחותי (דקה של הסבר – ההבדל בין מי פנים לטונר הוא בהגדרה של המוצר. בעוד מי פנים נועדו להסיר את שכבת השומן העודף מהפנים ולנקות אותו, טונר לחותי מחדיר לחות לעור ועוזר להחזיר לו את האיזון הטבעי שלו), רק שהוא נקרא אסנס כדי לקחת לנו עוד כסף. ההבדל, לרוב, הוא בפורמולה עצמה. הרכיב הראשי והעיקרי (95%!) במוצר הזה הוא  Galactomyces Ferment Filtrate והוא בעצם שמרים תזונתיים שעברו תסיסה. בקוסמטיקה, הרכיב הזה עוזר להספיג את המוצר בעור והופך את הרכיבים האחרים בפורמולה לחזקים ואינטנסיביים יותר. הוא נוגד חמצון מצוין, עוזר לעור לייצר חומצה היאלורונית ומגן על העור מנזק סביבתי.
המוצר מאוד נוזלי וניתן להשתמש בו בטפיחות עם הידיים או על צמר גפן/פד. אני מעדיפה עם הידיים, מזליפה מעט ממנו ובטפיחות מספיגה אותו לתוך העור. מאפשרת לו להיספג היטב וממשיכה הלאה לקרם הלחות שלי. 
עבורי – זה עובד. העור שלי צמא מאוד כל הזמן והוא ממש שותה את האסנס פנימה. ניסיתי לתת לו יין אבל לאאאא, זה עושה לו כאב ראש. איף.
יש המון ויכוחים לגבי הצורך של אסנס וטונר בשגרת הטיפוח ובעוד שסביר שהרוב יגידו שזה מיותר לחלוטין – לי זה מצוין ומבחינתי זה מה שחשוב.


קרם לחות

Drunk Elephant – Lala Retro Whipped Cream
50 מ"ל, כ-230 ש"ח.
גם עליו כתבתי בסקירה המלאה על המותג והוא באמת אחד מקרמי הלחות האהובים עליי. הוא סופר עשיר וזה הופך אותו למתנה בחורף כשהעור נוטה להתייבש ולהיפגע מנזקי הקור. טרם רכשתי אותו בגרסה המלאה כי יש לי עדיין לא מעט מהמוצר המוקטן ואני מוצאת שהוא פשוט גורם לעור שלי להרגיש הכי חי, פלאמפ (אלוהים איך מתרגמים את המילה הזו איך) וחיוני. אני יודעת שהוא יקר והוא בהחלט לא לכל כיס אבל צריך מעט מאוד ממנו כדי להזין את העור, בגרסה המלאה שלו הוא מגיע עם משאבה מגניבה שכל פאמפ ממנה הוא בעצם הכמות בה יש להשתמש ואומנם בתשלום אחד זה מרגיש כמו הוצאה גדולה אבל הוא מחזיק לפחות ל3-4 חודשים אז לי זה מרגיש שווה את זה.

Azelique, Age Refining Night Cream
50 מ"ל, כ-75 ש"ח.
אלוהים, מה לא אמרתי על הקרם הזה? בואו נגיד כך – אם אין לכן עניין בקרם הקודם – אל תהססו בכלל ותרכשו את זה. כתבתי עליו באריכות כאן ואני עומדת מאחורי כל מילה. מכיל חומצה אזלאית, פפטידים, חומצה היאלורונית, חומצה גליקולית ועוד המון רכיבי לחות, הזנה וריכוך והוא עשיר למות – בקטע של אם הוא היה בן אנוש בדוק שהייתי שולחת לו הודעה/סטוקינג. לא נופל משום מוצר היי אנד שהכרתי.
מדהים בעיניי, בעיקר בחורף.


סרומים

חורף הוא הזמן הזה בו אני שולפת את הסרומים היותר עשירים שלי, את אלו שמספקים לי הזנה טובה שהעור שלי כל כך צריך ומתכרבלת איתם בלילה.

+ Rocio – סרום הזנה אנטי אייג'ינג
30 מ"ל, 136 ש"ח.
על הסרום הזה כתבתי בפוסט מקיף על המותג וקיבלתי אותו לסקירה. מאז אנחנו בלתי נפרדים. אורגני, טבעוני, נטול אכזריות וכחול לבן זה אחלה ואני מתה על זה אבל אם המוצר לא שווה כלום – מה הטעם? במקרה הזה הוא פשוט סרום מצוין. עשיר, בעל רכיבי לחות, הזנה וריכוך ואני נהנית ממנו מהרגע שהוא דרך בביתי הקט.

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate
30 מ"ל, כ-170 ש"ח.
אמאלה. אמאלה. אין לתאר. ממש ממש רציתי לנסות את המוצר הזה אז הזמנתי דוגמית שלו ואני כל כך מאוהבת שאני רוצה להביא איתו מיני-דוגמיות קטנות ולחלוק איתו את חיי. הוא עשיר בטירוף, הוא לא נשאר דביק או בשכבה עבה ודוחה על העור והוא מהמוצרים הבודדים שהשתמשתי בהם שעושים הבדל בבוקר. הפנים מלאות חיים, העור זורח וקורן ואני נראית כאילו יש לי הילה מסביב לראש. מדהים. צריך טיפה-שתיים ממנו כך ש-30 מ"ל יחזיקו לכן לערימה של זמן ואתן תיראו כמו מלאכיות. אין לתאר.


שמנים

קור ויובש יכולים לגרום לקילופים, קרעים קטנים ואפילו מיקרו-קרעים בעור, קילוף דמויי קשקשים ותחושה של עור מתוח. זה הזמן לשלוף את השמנים מהבוידעם (לא שמן זית מהמזווה נו) ולמרוח כשאתן צריכות.
המון נשים מאוד אוהבות שמן רוז היפ ונשבעות בו – לי הוא לא עושה טוב. הוא קומודוגני לי ואפילו פיתחתי פריחה קטנה בדמות פצעונים קטנטנים תת-עוריים ומיד אחרי שהפסקתי איתו הם עברו. 
תוכלו לקרוא כאן על ההבדלים בין השמנים ומה טוב לסוג העור שלכן.


Acure, The Essentials, Moroccan Argan Oil
30 מ"ל, כ-35 ש"ח.
השמן האהוב עליי, בפער. אני לא מורחת שמן על כל הפנים אפילו אם דרגת הקומודוגניות שלו נמוכה פשוט כי אני לא אוהבת את התחושה של שמן על העור שלי. זה אף פעם לא באמת מרגיש שזה נספג מהר אלא פשוט שוכב שם, על שכבת השמן שגם ככה נמצאת שם ולא כיף לי.
אני כן משתמשת נקודתית, באזורים יבשים במיוחד (אצלי זה בד"כ צידי הסנטר, הרקות, צידי הלחיים) וממש מרגישה שהשמן הזה של אקיור מדהים לי מהבחינה הזו.
הוא יכול להיות מצוין גם לשיער ולעור הגוף ותרגישו חופשי להתפרע איתו.

+ Drunk Elephant – Virgin Marula Luxury Facial Oil
15 מ"ל, כ-160 ש"ח.
איך הפוסט הזה מכיל כל כך הרבה מוצרי דראנק אלפנט רק אלוהים יודע, אבל כך יצא. בחיי שלא התכוונתי.
גם עליו, אובייסלי, כתבתי בסקירה על המותג ולא עפתי. מאז ניסיתי אותו עוד כמה פעמים, מאוד נקודתית והוא באמת מצוין, העלים לי שתי נקודות יובש בין לילה. נשים ברשת נשבעות שהוא הדבר הכי טוב שקרה להן ולכן לא יכולתי שלא להכניס אותו לכאן. מה שכן – אני בהחלט יכולה לצרף לכאן מוצר שהוא דיופ מצוין עבורו – (פחות מתאים לעור שומני כי הוא כבד יותר) של דה אורדינרי > כאן.


אז זו שגרת החורף שלי. נשמע הרבה עבודה אבל זה באמת פשוט ועושה המון הבדל.
מה איתכן? מה המוצר שאתן לא יכולות בלעדיו בחורף?


גילוי נאות: חלק מהקישורים הם רווחיים עבורי. המחיר עבורכן לא משתנה, אך אני כן רואה כמה גרושים מהם. זה לא משפיע עליכן כלל אבל לי זה עוזר להמשיך ולתחזק את הבלוג. כמובן לשיקולכן. 3>

דיסקליימר: במידה ואתן סובלות מבעיות עור, אם אתן בהיריון (מזל טוב יאוולי!), אם יש לכן מקרה חמור של אקנה וכו' – יש להיוועץ ברופא עור, במיוחד אם אתן שוקלות שימוש בחומצות. אני לא אשת מקצוע מהתחום ועל כן לא ארצה שתסתמכו רק על הדברים שלי בהקשר הזה. תודה 3>

תגובה אחת בנושא “שגרת טיפוח ערב לחורף

כתיבת תגובה