איפור

סוגרת שנה – 2018

היי קישוטי רוז גולד שלי,
כמו שאר הרשת, הרגשתי חובה לסכם את השנה שלי – לא רק באיפור וסקין קר (בעיקר, אבל לא רק) אלא לשתף אתכן קצת על מה שהולך מאחורי הקלעים של הבלוג הזה (מבטיחה לא לחפור, רק כמה עובדות, אתן לגמרי מוזמנות להמשיך הלאה לחלקים כיפיים).
הבלוג בן 3 חודשים ובזמן הזה ביקרו בו 9,843 א.נשים והיו בו 23,539 צפיות. בכל פעם שאני רואה את המספרים עולים, עוד משהו בי מתעורר. זה מרגש, זה מחמיא, זה מדהים ואני באמת לא יודעת איך להודות לכל אחת ואחת מכן שנכנסת, קוראת, מגיבה, מחכה לי מחוץ לבית או מגיבה לי אימוג'י באינסטוש. באמת.
כמות האהבה שקיבלתי בתקופה האחרונה מדהימה אותי עד לגרעין הנפש שלי ואין לי מילים. פשוט תודה.
התחזית ל-2019 – הו וואו. הולך להיות מעניין. trust me.
לסיכום השנה באיפור, החלטתי לבחור מוצר אחד מכל קטגוריה (בסיס, קונסילר, מסקרה וכו') שהם לגמרי המנצחים של השנה מבחינתי ואני אומרת בואו נתחיל אחרת אני אתחיל לבכות, המסקרה תימרח ואני איראה כמו מקרה מצער של טרום-מחזור. יאללה.


בסיס – מייקאפ

אף אחת לא תופתע כאן, זה ידוע, ברור ודיי צפוי – Catrice – HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION.

אם אני מסתכלת אחורה, אני מאמינה שזה המוצר שרכשתי הכי הרבה פעמים במהלך השנים. לבעלות עור שומני לא קל למצוא משהו שעובד להן ולשמחתי הרבה – הצלחתי. ניסיתי כל כך הרבה מייקאפים שפשוט שנאו אותי באופן אישי – לא נטמעו לי בעור, התפרקו לחלוטין, סירבו לשבת לי על האף באופן מוחלט ופשוט לא עשו את העבודה. המייקאפ של קטריס עולה כ-30 שקלים והוא עושה עבודה שמייקאפים שעלו פי 3 ופי 4 ממני לא הצליחו לעשות.
פורמולה – נוזלית עם כיסוי בינוני שאפשר לבנות לכיסוי גבוה אם ממתינים מעט בין שכבה לשכבה. הפיניש שלו מאט אבל לא מאט מייבש שגורם למייקאפ להיראות סדוק או לא אחיד ואני כן מרגישה שבמהלך היום המאט יורד מעט ומאפשר לשמנים הטבעיים שלי לצאת אבל בגלואו טבעי וקליל ולא צ'יפסר בסוסו אנד סאנס.
אריזה – אריזת זכוכית חזקה מאוד והאפליקטור הוא פיפטה שממנה ניתן לטפטף את החומר.
גודל – 30 מ"ל, בתרגום לעלות מדובר ב-1 ש"ח למ"ל אחד. לא, בואו, שאני אמות כמה שהוא נעים לי בכיס.
שימוש – הפורמולה שלו מאפשרת להשתמש בידיים, ספוגית או מברשת. לי הכי נוח עם ספוגית, אני מרגישה שהוא נספג ונטמע הרבה יותר טוב והפיניש שלו נראה יותר אייר-בראש בשימוש איתה.
המינוס – הגוונים. יש רק 4 גוונים וזה באמת מבאס מאוד. בגלל המחיר שלו אין לי בעיה לרכוש את כל הגוונים ולערבב ביניהם אבל ממש הייתי רוצה שקטריס יוציאו ליין רחב יותר ובכך לא יחריגו פלחי אוכלוסיה שלמים שלא יכולים להשתמש במוצר שלהם.
קטריס כן התחילו להימכר בארץ ברשת הפארמים BE והמייקאפ נמכר בעלות של כ-32 ש"ח, מחיר יקר יותר מאשר באתר הפולני בו הוא נמכר בכ-26 ש"ח. הפער לא גדול אך קיים, ואם מהפולני תצטרכו לחכות למשלוח – ב-BE תוכלו לרכוש אותו מיידית.
לסיכום – וואו. תודה קטריס, בואו נינשא.
לרכישה – BE של שופרסל במחיר של 32 ש"ח או באתר הפולני במחיר של כ-26 ש"ח.


קונסילר

הולך איתי שנים וימשיך ללכת איתי (לא ברגל אבל, אני אוהבת מצב ישיבה/חצי שכיבה עם מינימום תזוזה) – Maybelline Fit Me.

כבר שנים אומרים ברשת שהוא דיופ לקונסילר של נארס ואני לא יכולה להעיד על כך כי לא ניסיתי אותו, אבל אני יודעת שהוא מעולם לא איכזב אותי. הגוון שלי הוא מספר 20 – Sand.
פורמולה – נוזלית אך לא יותר מדי, טיפונת קרמית אפילו. הכיסוי בינוני וניתן לבנות אותו אבל הוא לא בסדרי הגודל של שייפ טייפ או מאק פרו לונגוור מבחינת כיסוי.
הפורמולה לא עבה מדי ובדיוק בגלל זה אני אוהבת אותה – החומר לא נכנס לי לרבאק של הקמטוטים והוא עובדת מצוין מתחת לפודרה, כלומר לא מתחמצן ולא מתקבע באופן שנראה מיובש/שמבליט קווים עדינים וקמטים. אם מדובר בימים חריגים שהכהויות מתחת לעיניים שלי קיצוניות אני אבחר בקונסילר עם כיסוי יותר מלא, אבל לשגרה – הוא לגמרי הבחירה שלי.
אריזה – אריזת פלסטיק קשיחה. האפליקטור הוא ספוגית קטנה וניתן לעבוד איתו בצורה מדויקת ונקודתית.
גודל – 6.8 מ"ל, לי הוא מחזיק המון זמן כי אני לא באמת צריכה כל כך הרבה ממנו.
שימוש – את כל הקונסילרים שלי אני מטשטשת עם ספוגית לחה, לי הם עובדים הכי טוב בצורה כזו.
המינוס – הייתי אומרת שגובה הכיסוי. אם אתן אוהבות כיסוי מאוד מלא אז הוא כנראה לא בשבילכן אבל לכיסוי בינוני הוא לחלוטין הבסטי שלכן.
ניתן לרכוש באתר הפולני בעלות של כ-22 ש"ח אך לצערי קיימים רק שני גוונים במלאי, או בפיליוניק שם תשלמו כ-21 ש"ח ותוכלו למצוא מגוון רחב יותר של גוונים.


פודרה

אני מרגישה כמו תקליט שבור אבל יאללה נו – COTY – Airspun Translucent powder.

אני לא אחפור עליה יותר מדי כי כבר דיברתי עליה כאן, אבל היא הפכה לאחד המוצרים האהובים עליי מהרגע שנחתה בדואר הסמוך לביתי.
פורמולה – אבקה גרוסה דק מאוד שלי, באופן אישי, לא מחזירה אור. יש כאלה שאומרות שלהן זה קרה, אז שתדעו.
אריזה – אריזת פלסטיק קשיחה וענקית (!). המלצה שלי – לפודרות שמגיעות כאבקה בד"כ יש חורים במרכז המארז שמכוסים במדבקה כדי למנוע מהחומר להתפזר בכל האריזה. במקום להוריד את כל המדבקה, אני מחוררת עם סיכה מספר חורים קטן ובכך מונעת מכמות גדולה ומיותרת של אבקה לצאת. זה גם חוסך לי חומר וגם חוסך לי בלאגן של אבקה פזורה לכל עבר כמו ענן, מספיק לי האבק שהבית שלי מייצר בפני עצמו ושלא טרחתי לנקות כבר כמה חודשים.
גודל – 65 גרם. סמאללה, לדעתי הכרתי תינוקות במשקל הזה. ממוצע המחירים שלה ברשת הוא כ-30 ש"ח, מה שאומר שמחיר לגרם הוא כ-46 אגורות. משתלם בטירוף ומחזיק ה מ ו ן זמן, אפילו בשימוש יומיומי.
שימוש – אפשר עם ספוגית לחה או מברשת. אני מרגישה ששימוש במברשת הוא הכי נכון לי ונוח לי איתה.
מינוס – הריח. אני לא יודעת להסביר איזה ריח יש לה, אבל הוא שם והוא מורגש. אם אתן רגישות לריח או שמוצרים עם ניחוח לא באים לכן טוב – הייתי רוכשת משהו אחר.
תוכלו לרכוש אותה בביוטיג'וינט בכ-30 ש"ח ומלבד הגרסה השקופה תוכלו למצוא 4 גוונים נוספים, או שתוכלו למצוא אותה באיביי ואמאזון. לא רכשתי מאף מוכר שם כך שלא אוכל להמליץ לכן בביטחון על רכישה משם.


סומק

קל, בלי למצמץ – Milani – Bake Blush.

מדובר באהבתי הגדולה והותיקה, זו שאני תמיד חוזרת אליה בסוף. הסמקים האפויים של מילאני הם בהחלט מהאהובים עליי אבר בשגרת האיפור שלי – הם נותנים צבע מדהים עם גלואו שמובנה בתוך הסומק ומחזיקים יותר זמן על הוודג' מסמקים אחרים שניסיתי שמתפוגגים אחרי שעה-שעתיים כאילו לא היו.
פורמולה – פורמולה דחוסה ואפויה. על פי החברה, הסומק "נאפה" בשמש על אריחים איטלקיים (חבר'ה מה קורה? זו לא פוקאצ'ה).
אריזה – פלסטיק מוזהבת, מגיעה עם מראה קטנה ומברשת קטנטונת שמעולם לא השתמשתי בה. אני מודה שהאריזה קצת צ'יפית אבל המוצר עצמו לגמרי מפצה על זה.
גודל – 3.5 גרם שיספיקו לכן לכל החיים, כנראה גם של הבנות שלכן, במחיר של כ-37 ש"ח. מדובר בכ-10 ש"ח לגרם מוצר.
שימוש – לגמרי מעדיפה מברשת למרות שראיתי לא מעט שמשתמשות בספוגית לחה. אני מרגישה שהפיגמנט הבוהק שנותן גלואו בריא וכיפי לחלוטין עובר עם מברשת.
מינוס – וולאק, אין. בחיי.
הגוונים האהובים עליי ביותר הם Luminoso ו- Berry Amore ותוכלו לרכוש אותם בביוטיביי או בביוטיג'וינט.


ברונזר + היילייטר

השניים המתוקים האלה הולכים יחד כי הם מגיעים מאותה פלטה – OFRA – Glow Into Winter Palette. הגירסה שיש לי מעט שונה ממה שנמכר באתר כרגע.

השניים שאני משתמשת בהם הכי הרבה הם המוצרים בגודל מלא בפלטה – היילייטר Rodeo Drive וברונזר Americano. ההיילייטר הזה הוא ביי פאר מהטובים והשימושיים ביותר שיש לי. הוא נותן גלואו טבעי ונעים ואפשר לבנות אותו כך שנאס"א יתקשרו אליכן כי אתן מפריעות לראייה שלהם אי שם בחלל. בנוסף, הוא מתאים לכל גווני העור, גם לבהירות יותר. הברונזר מאוד חם ונותן לי הצללות מדהימות בצידי הפנים, בשקעים של הלחיים, במצח ובצידי האף.
פורמולה – ההיילייטר דחוס אך קרמי ונעים עם מבנה תלת מימדי יפהפה, הברונזר הוא אבקה דחוסה מאט במרקם קטיפתי.
אריזה – אריזה נהדרת, קשיחה ומושקעת מאוד. את כל הפאנים עצמם ניתן להוציא מהפלטה ולהעביר לפלטה אחרת אם אתן מאלו שבונות לעצמן פלטות (סטייל Z פאלט) וניתן להחליף כל אחד מהמוצרים בתוך הפלטה עצמה במידה והם נגמרים, למשל.
גודל – ההייליטר והברונזר הם 10 גרם כל אחד, והמוצרים האחרים בפלטה נעים בין 2-4 גרם.
שימוש – לברונזר אני משתמשת במברשת גדולה, רחבה ופלאפית ומחממת את האיזורים שאני רוצה, להיילייטר אני משתמשת במברשת קטנה ושטוחה ומורחת על עצמות הלחיים, על גשר האף, ועל החלק האמצעי של השפה העליונה (cupids bow).
מינוס – המחיר של הפלטה. במבצע ניתן לרכוש אותה ב-230-280 ש"ח כאשר המחיר באתר גילטי, לפני הנחות, הוא 600 ש"ח. תוכלו לרכוש את הברונזר וההיילייטר בנפרד בעלויות לא נמוכות במיוחד. למשל ברגע כתיבת שורות אלה הברונזר במבצע של 144 ש"ח כאשר המחיר המלא הוא 188 ש"ח ל-10 גרם. את ההיילייטר תוכלו לרכוש ב-155 ש"ח ל-10 גרם.
אם תשאלו אותי, הפלטה במבצע משתלמת הרבה יותר כי אתן מקבלות גם סמקים, פודרה בננה, צלליות והיילייטרים מוקטנים בנוסף, אבל זה כמובן לשיקולכן.


מסקרה

האול-טיים פייבוריט שלי – Maybelline – Lash Sensational.

עם מברשת מעוגלת שעוזרת להגיע גם לפינות של הריסים וממש לצבוע את כולם, המסקרה הזו ממכרת לאללה. היא צובעת את הריסים בשחור כהה, מעבה ומאריכה אותם מבלי להיראות מוגזמת או לתת מראה עכבישי מחרוד. הדבר הכי אהוב בה, בעיניי, היא העובדה שהיא לא עוברת לאיזור שמתחת לעיניים ובכך נמנע מכן מראה הראקון המצער מאוד שכולנו מכירות. ניסיתי המון מסקרות והיא עומדת בכל הקריטריונים שלי למסקרה מנצחת.
תוכלו לרכוש אותה בגילטי במחיר של 40 ש"ח, בסופר פארם במחיר מבצע של 32 ש"ח או באתר הפולני במחיר של כ-25 ש"ח.


אייליינר

מלווה אותי כמעט שנה שלמה, אייליינר טוש מושלם – Hard Candy – Stroke of Gorgeous Felt Tip Liquid Eye Liner.

אחרי שהבנתי ששום אייליינר לא באמת יעבוד לי, בניסיון נואש אחרון ניסיתי לרכוש אייליינר טוש ומה אני אגיד לכן? השתנו לי החיים. אחרי שנים של ניסיונות כושלים עם אייליינר ג'ל שבחיים לא נמרח כמו שרציתי או עם אייליינרים נוזליים שנמרחו לי לכל עבר – מצאתי את שאהבה נפשי. פאקינג אייליינר טוש. כל כך קל לשימוש, אפילו לידיים לא מנוסות כלל. את Hard Candy מצאתי בוולמראט בארה"ב ולצערי אין אתר ששולח אותם לארץ. כן ניתן להשתמש בחברות שילוח כמו דילטס או שופרז.
האייליינר הזה לא "מדמם" לקמטוטים וקווים עדינים באיזור העיניים, הוא שחור משחור, עמיד בטירוף וממש נוח לעבוד איתו והמחיר? 5 דולר. יא ראבי.
יש המון אופציות דומות בחברות כמו NYX, WetnWild, PUPA, ואפילו אסנס. ממליצה לכן לבדוק את האופציה של מעבר לאייליינר מהסוג הזה – החיים שלכן לגמרי ישתנו.


צלליות

אין לכן מושג כמה זמן ישבתי פה וניסיתי לחשוב איזו מהפלטות שלי אני בוחרת אבל בסוף לא הייתה ברירה והבחירה לפניכן – Kathleen Lights x Colourpop – Dream St.

אני בטוחה שכולכן חשבתן שאני אגיד ג'ובייס פלייס כי פיתחתי אובססיה קלה אבל האמת היא שאין באמת פלטה אחת של ג'ובייס שמאפשרת לי ליצור מגוון לוקים גדול. לרוב הצלליות הרבה יותר מטאליות ושימריות ואין את כל צבעי הבסיס שאיתם אני יכולה לעבוד למראה פשוט ויומיומי יותר. הפלטה הזו של קולורפופ בהחלט מאפשרת לי מקום למשחק. עם צבעי מאט וצבעים מטאליים משגעים – היא לגמרי זו שהשתמשתי בה הכי הרבה השנה.
יש כל כך הרבה אופציות ללוקים שונים איתה שזה פשוט לא נגמר, וגוונים הכחול-ירוק בה הם מהיפים שראיתי והנחתי על עיניי. הפלטה פיגמנטית בטירוף ומאוד קל לעבוד איתה, היא חמאתית והאיכות שלה מדהימה. היא מכילה 12 צלליות שכל אחת מהן היא 0.85 גרם, יש לה מינימום fall out ומאוד קל לטשטש כל אחד מהגוונים בה.
כשמוסיפים את פקטור המחיר המאוד מצחיק שלה – 16 דולר במחיר מלא ו-12.80 דולר במבצע שרץ כרגע באתר. שווה כל שקל, האמינו לי.
תוכלו לרכוש אותה באתר הרשמי של קולורפופ.


אודם

פה לא הייתה התלבטות בכלל – Dose of colors – Matte liquid lipstick.

מבחינתי החיים מתחלקים ללפני שהכרתי את האודמים האלה ואחרי. רשמתי לכן בפוסט הזה על ההתמכרות שלי לאודמי מאט אבל עד שהכרתי את אלה של DOSE לא ידעתי שהם גם אשכרה יכולים להיות טובים, לא להתפורר ולא לעשות לי חשק למות אחרי שעתיים שהם עליי.
הגוונים שיש לי הם Chocolate wasted, Sand ו-Merlot.
את השילוב של sand (ניוד) ו- Chocolate wasted (חום שוקולדי כהה) תוכלו לראות בלוק הזה שיצרתי כאן:

עוד בתמונה: שורש מחרוד
עוד בתמונה: עור ברווז, כי קר

הפורמולה קרמית לחלוטין ונמרחת בקלות. צריך יותר משכבה אחת כדי לקבל את הגוון המלא ואת מלוא האינטסיביות של הצבע אבל זה נכון לכל אודם מאט. בניגוד לאודמי מאט אחרים, הפורמולה לא מתפוררת מהשפתיים כשנמאס לה, לא מייבשת את השפתיים ולוקח לא מעט זמן עד שהאודם נעלם מהשפתיים. המקסימום שהוא נמחק לי היה כשהוא נעלם מהחלק הפנימי של השפה התחתונה (לא עלינו). הוא לא זז מילימטר גם אחרי שווארמה (!!!!) והייתי צריכה תיקון קטן רק אחרי 6 שעות בערך.
אני מודיעה קבל עם ובלוג, באופן חד משמעי, שאני לא מתכוונת לרכוש אודם מאט משום חברה אחרת יותר. כן. אני נשבעת נו. בחיי. אוף טוב אולי לא אבל הבנתן אותי.
לאודמים שלהם יש 35 גוונים שזה מדהים בעיניי והמחיר נע בין 14-18 דולר במחיר מלא בביוטיביי, כמובן שתמיד יש מבצעים ואולי שווה לחכות.


גבות

על פי החוקים של הפוסט (שאני כתבתי לעצמי, כן? איף) אני יכולה לבחור מוצר אחד בכל קטגוריה. בקטגוריה של הגבות התלבטתי ממש (בעיקר כי אני עצמי עוד לא הבנתי אם יותר נוח לי לעבוד עם עיפרון, ג'ל לגבות או צללית לגבות) והחלטתי ללכת לכיוון קצת אחר – ג'ל שקוף מקבע לגבות! כן כן!
benefit – 24 Hour Brow Setter.

הגבות שלי הן פרא שלא ניתן לתאר. כל שערה הולכת לאן שבא לה, יש להן חיים משלהן ומעולם בחיי לא שמו עליי כזה קצוץ גדול. שכונה על הפרצוף שלי.
זו השפופרת הרביעית שאני רוכשת של הג'ל הזה וכנראה שלא אפסיק לעולם. יש לי סוגים שונים של ג'ל, ביניהם גם כאלה עם גוון ואני בד"כ משתמשת בהם יחד אחד על השני, אבל אם אני צריכה משהו שייתן עבודה – הג'ל השקוף של בנפיט הוא כמו דבק לגבות (בקטע טוב, לוקח פחות משנייה להסיר אותו והוא לא מושך איתו שערות, אל דאגה). מעבר לכך שהוא מרסן את השערות במקום, הוא גם נותן להן נפח כך שהן נראות מעט עבות יותר ועם נוכחות. הגבות האומללות שלי ממש אוהבות את זה.
השפופרת מכילה 7 מ"ל וניתן לרכוש את המוצר בקאלט ביוטי במחיר של 20 פאונד (כ-95 ש"ח) או בלוקפנטסטיק במחיר של 17 פאונד (כ-80 ש"ח).


זהו? נגמר? אלוהים אדירים, כמה זמן כתבתי את כל זה? מה השעה? איזה יום היום? אתן קראתן את כל זה? תהיו בריאות.
לסיכום – מקווה שתהיה לנו שנה אש. מלאה במה שעושה טוב בבפנוכו ופחמימות מנחמות.
תודה שאתן כאן, אני אוהבת אתכן, אתן מוזמנות בחום גם לקבוצה בפייסבוק!

חידוד קטן: מלבד 2 לינקים, הלינקים אינם רווחיים עבורי. חיפשתי את האופציות הזולות ביותר שיכולתי למצוא עבורכן וחשוב לי שתדעו. 🙂

תגובה אחת בנושא “סוגרת שנה – 2018

כתיבת תגובה